Pelien jatkot Edisonissa

Keskustelua FC Interin edustusjoukkueen ja sen pelaajien edesottamuksista, unohtamatta valmentajien tekemisiä.
Jarmo
Viestit: 1182
Liittynyt: 12 Huhti 2010 11:34

Pelien jatkot Edisonissa

ViestiKirjoittaja Jarmo » 27 Touko 2013 18:54

Piipahdin tänään toimistolla ja juttelimme mm. Edisonissa pidettävistä pelien jatkoista.
Osallistuminen on kuulemma ollut kannattajien taholta todella vaisua, kahtena viime kertana on ollut vain pari-kolme tyyppiä paikalla.
Tämä tilaisuus on kuitenkin ideoitu meitä kannattajia varten ja siksi tuntuukin kummalliselta, että meitä ei näissä jatkoissa näy. OK, en ole itsekään koskaan käynyt näillä jatkoilla eli syyllinen olen minäkin.

Vaarana on, että pelaajia ei kovin kauaa kiinnosta tulla turhaan paikalle. Jos näin käy, niin siitä voimme syyttää vain itseämme. Aprikos, monikaan ei varmaan tiedä, että mm. rouva Pänä on ollut mukana ideoimassa tätä häppeningiä.

Voitaisiinko sopia, että seuraavan kotipelin jälkeen menemme joukolla paikalle? Mielestäni olemme sen velkaa pelaajille, tunnen itse ainakin piston sydämessäni.
Itse aion ainakin ryhdistäytyä ja mennä moikkaamaan pelaajiamme, tulkaa muutkin!
Juppe
Viestit: 501
Liittynyt: 11 Huhti 2010 12:27
Paikkakunta: Åbolandia

Re: Pelien jatkot Edisonissa

ViestiKirjoittaja Juppe » 27 Touko 2013 23:26

Eivätkö edes ns. kilpailevan kannattajaryhmän jäsenet ole olleet runsaslukuisina paikalla? :o UBZ:n jäsenethän ovat (näin olen kuullut) niitä varsinaisia juoppoja luusereita, jotka eivät tee mitään todellista Interin kannattamisen eteen...
I am nothing but the best.
Avatar
Risto Nummela
Ylläpitäjä
Viestit: 1209
Liittynyt: 25 Maalis 2010 21:19

Re: Pelien jatkot Edisonissa

ViestiKirjoittaja Risto Nummela » 28 Touko 2013 06:08

Niin kauan kun joutuu aamulla varhain heräämään töihin, en pysty jatkoille lähtemään. Jälkimmäiseen juttuun en edes viitsi vastata.
Et koskaan kävele yksin
Jarmo
Viestit: 1182
Liittynyt: 12 Huhti 2010 11:34

Re: Pelien jatkot Edisonissa

ViestiKirjoittaja Jarmo » 28 Touko 2013 07:48

Joo, näinhän se menee. Työt asettavat omat rajoituksensa ja niille emme voi mitään, jos aiomme palkkaakin työnantajaltamme saada.
Jatkossa Inter tehnee niin, että pelaajat ovat vain tietyn ajan paikalla ja hilpaisevat sitten koteihinsa, koska nykymeininki ei palvele eikä motivoi ketään.
Jarmo
Viestit: 1182
Liittynyt: 12 Huhti 2010 11:34

Re: Pelien jatkot Edisonissa

ViestiKirjoittaja Jarmo » 14 Kesä 2013 06:26

Tulevana sunnuntaina Edisonin jälkipelit alkavat kello 22.00 ja haastattelijana toimii tällä kertää meikäläinen.
Haastikset normaalisti hanskaava Jenna toimii sunnuntain matsissa tapahtumapäällikkönä eikä siksi pysty enää venymään tähän tehtävään.
Saan tietää jälkipeleihin saapuvat pelaajat varmaankin tänään eli tiedotan kundien nimet täällä heti, kun ne tiedän.
ipana
Viestit: 238
Liittynyt: 26 Maalis 2010 11:07

Re: Pelien jatkot Edisonissa

ViestiKirjoittaja ipana » 14 Kesä 2013 09:42

Hienoa! Löysit kesäduunin :P
Sirpa
Viestit: 325
Liittynyt: 25 Maalis 2010 21:39

Re: Pelien jatkot Edisonissa

ViestiKirjoittaja Sirpa » 15 Kesä 2013 14:01

jeah! Tulisin paikalle, jos ei työpaikalla tarttis olla aamulla jo klo 4.00
Jarmo
Viestit: 1182
Liittynyt: 12 Huhti 2010 11:34

Re: Pelien jatkot Edisonissa

ViestiKirjoittaja Jarmo » 16 Kesä 2013 14:17

Tänään haastateltaviksi tulevat Irakli Sirbiladze ja Kalle Parviainen.
Jarmo
Viestit: 1182
Liittynyt: 12 Huhti 2010 11:34

Re: Pelien jatkot Edisonissa

ViestiKirjoittaja Jarmo » 01 Heinä 2013 18:39

Eilisen derbyn jatkoilla olivat Arska ja Tamas sekä kannattajista Ide ja minä.
Juttelin myös Jennan kanssa ja vaikuttaisi siltä, että kannattajatapaamisia ei enää Edisonissa järjestetä sattuneesta syystä. Tämä on tietysti valitettavaa, koska TOK on Interin sponsori.
Positiivinen asia on se, että jos kaikki menee suunnitellusti, niin tulevaisuudessa jatkot järjestettäneen Veritaksen St. Patrick'sissä hetikohta pelin jälkeen ja pelaajien ei enää tarvitse sonnustautua ykkösiin, vaan verkkareihin. Ken elää, hän näkee.
RapTOri
Viestit: 14
Liittynyt: 16 Huhti 2010 00:53

Re: Pelien jatkot Edisonissa

ViestiKirjoittaja RapTOri » 05 Heinä 2013 09:56

Itse olen ihmetellyt asiaa jo pitkään. Meillä on Suomen hieno stadioni mutta sitä ei käytetä kuin pelaamiseen. Mitä enemmän toimintaa keskitetään Stadionille niin yleisö tiedostaisi sen merkityksen ja viihtyisi paremmin.

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa