Enemmän Yhdessä-kausari

Täällä voit tunnustaa väriä ja kertoa mielipiteesi kannattamisesta. Ajankohtaista asiaa Ultraboyzien järjestämistä tapahtumista.
Jarmo
Viestit: 1182
Liittynyt: 12 Huhti 2010 11:34

Enemmän Yhdessä-kausari

ViestiKirjoittaja Jarmo » 07 Helmi 2019 19:40

Tässä tänään saamani viesti:

Moikka,

Kuten ehkä jo somesta huomasit, kausarihaaste toteutuu! Kortteja on kasassa jo reilut 1300 ja aivan hollilla vielä niin paljon lisää, että 1500 rikkoutuu varmasti. Jotta myös epäilijöiden on helpompi hypätä yhteiseen juttuun mukaan, olemme luvanneet toteuttaa haasteen jo nyt riippumatta paljonko kortteja loppukuun aikana myydään.

Jo ostetut Enemmän yhdessä -kortit muuttuvat automaattisesti kausikorteiksi. Tämä ei vaadi kortin ostaneelta toimenpiteitä. Kortteja voi ostaa vielä 28.2. saakka alennettuun kampanjahintaan 69 €. Kaikki kausikortit maksavat tosiaan sitten 1.3. alkaen 200 €/kpl. Teidän koodeja on kasassa tähän mennessä 27 kappaletta. Vaikka haaste nyt jo toteutuukin, ovat myös kaikki vielä helmikuun aikana käytettävät koodit luonnollisesti mukana teidän potissa.

Vielä omasta ja seuran puolesta valtava kiitos kaikesta siitä, mitä Ultraboyz on tehnyt haasteen eteen. Epäilijöitä on ja tulee aina olemaan, mutta on mahtavaa huomata, kuinka yhdistävät asiat alkavat vähitellen olla suurempia kun erottavat.

Jos mieleen tulee mitä tahansa kysyttävää tai kommentoitavaa, aina saa laittaa viestiä.

Kausariterveisin,
Heli

Miten voi olla mahdollista, että vain 27 kappaletta Enemmän yhdessä-kausaria on hankittu Ultraboyz-kampanjakoodilla? Kun tuosta määrästä vähentää itse hankkimani 11 kappaletta, niin jäljelle jää 16 kappaletta. Mikä siis mättää?!? Eivätkö kaikki ole vielä ostaneet Enemmän yhdessä-kausaria? Vai onko Ultraboyz-kampanjakoodi jäänyt käyttämättä ostoksen yhteydessä?
Avatar
Risto Nummela
Ylläpitäjä
Viestit: 1210
Liittynyt: 25 Maalis 2010 21:19

Re: Enemmän Yhdessä-kausari

ViestiKirjoittaja Risto Nummela » 07 Helmi 2019 22:17

Kun tähän lisätään minun ostamani kolme kausaria ja yhden tuttuni (ei ubz) ostamat kolme kausaria, niin jää jäljelle peräti 10 kpl. On tässä vielä sentään kuukausi jäljellä kampanjaa.
Et koskaan kävele yksin
TeroT
Viestit: 137
Liittynyt: 17 Touko 2012 11:48

Re: Enemmän Yhdessä-kausari

ViestiKirjoittaja TeroT » 08 Helmi 2019 07:57

Olen hankkinut vain kaksi ja ilman koodia!!!

Tässä kävi koodin suhteen hieman vanhanaikaisesti(so to speak),
sillä kerkesin tietysti hankkimaan kortit ennen kuin koodista oli ollut edes puhetta.

Tiedän myös etten ole yksin asiassa. Täysin varma en asiasta ole mutta elätän mielikuvaa,
jossa olen asiasta jollain alustalla joskus kysynytkin.
Eli miten käy ennen koodia ostetuille UBZ-kannattajien Enemmän yhdessä-ostoksille? Lasketaanko mukaan koodikampanjaan ja millä tavoin?
Jarmo
Viestit: 1182
Liittynyt: 12 Huhti 2010 11:34

Re: Enemmän Yhdessä-kausari

ViestiKirjoittaja Jarmo » 08 Helmi 2019 09:32

Hienoja vastauksia, kiitos niistä.

Hyvä tietää, että muutkin ovat ostaneet Enemmän yhdessä-kausarit jo hyvissä ajoin. Näin olitte mukana kartuttamassa määrää ja varmistitte omalta osaltanne tavoitteen toteutumisen. Tässä kohtaa itse kukin saa tuntea jopa pientä ylpeyttä.

Tero: hyvä tietää, että meitä on ainakin 2, jotka hankkivat oman Enemmän yhdessä-kausarinsa ennen Ultraboyz-kampanjakoodin olemassaoloa.
Otan yhteyttä seuraan ja yritän saada nämä 3 kpl lisättyä Ultraboyz-kokonaissaldoon.

Jos joillakin muilla on käynyt samalla tavalla kuin Terolla ja minulla, niin ilmoittakaa siitä minulle tavalla tai toisella.
Avatar
Risto Nummela
Ylläpitäjä
Viestit: 1210
Liittynyt: 25 Maalis 2010 21:19

Re: Enemmän Yhdessä-kausari

ViestiKirjoittaja Risto Nummela » 08 Helmi 2019 11:22

Kun sovittiin tämä kampanja, niin meille ilmoitettiin, että vain siitä eteenpäin ostetut kasvattaa saldoamme. Tosin yrittänyttä ei laiteta.
Et koskaan kävele yksin
Jarmo
Viestit: 1182
Liittynyt: 12 Huhti 2010 11:34

Re: Enemmän Yhdessä-kausari

ViestiKirjoittaja Jarmo » 08 Helmi 2019 15:01

Turisin tänään Helin kanssa noista ennen Ultraboyz-kampanjakoodin käyttöönottoa ostetuista Enemmän yhdessä-korteista ja vaikka niitä ei olekaan ostettu kampanjakoodiamme käyttäen, niin ne otetaan kuitenkin laskuissa huomioon. Nou hätä siis.
Ginnunen
Viestit: 678
Liittynyt: 12 Huhti 2010 08:11

Re: Enemmän Yhdessä-kausari

ViestiKirjoittaja Ginnunen » 10 Helmi 2019 14:31

Olen ollut tien päällä. Pitikö tehdä jotain, jotta maksetusta kausikortista tulee huomioitua ubz-yhteys? Ostin saman tien kun kampanja alkoi. 8-)
Jarmo
Viestit: 1182
Liittynyt: 12 Huhti 2010 11:34

Re: Enemmän Yhdessä-kausari

ViestiKirjoittaja Jarmo » 10 Helmi 2019 15:02

Enemmän yhdessä-kampanjan alussa ei ollut käytössä Ultraboyz-kampanjakoodia, joten et tehnyt mitään väärin.
Nytkään ei tarvitse tehdä mitään, kerään meidän alkuvaiheen ostajien lukumäärän ja ilmoitan sen keskitetysti seuralle.
idealista
Viestit: 61
Liittynyt: 11 Huhti 2010 12:14
Paikkakunta: Harittu
Viesti:

Re: Enemmän Yhdessä-kausari

ViestiKirjoittaja idealista » 24 Helmi 2019 19:09

Mera allihopa - kausari ostettu myös tänne. Koodeista en ollut tietoinen. Kortti tullee Wapun tienoilla..
Patterinhaka - Kurjenmäki - Hannunniitty - Kupittaa - Harittu - Piispanristi region ..
Jarmo
Viestit: 1182
Liittynyt: 12 Huhti 2010 11:34

Re: Enemmän Yhdessä-kausari

ViestiKirjoittaja Jarmo » 24 Helmi 2019 20:29

Meitä ilman Ultraboyz-koodia kausarinsa ostaneitä on tämänhetkisen tiedon mukaan 5 kpl eli tänne asiasta ilmoittaneet.

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa